Veelgestelde vragen over de microSD-kaart
Er kunnen alleen microSD-kaarten worden gebruikt op het Nintendo Switch-systeem. Vanwege het formaat van de opening, zijn SD-kaarten en miniSD-kaarten niet compatibel met de Nintendo Switch.
Om een microSDXC-kaart te kunnen gebruiken op het Nintendo Switch-systeem moet er een systeemupdate worden uitgevoerd.
Voor een betere speelervaring is het verstandig om een microSD-kaart met een hogere overdrachtssnelheid te gebruiken.
Wij raden aan om slechts één microSD-kaart te gebruiken op je Nintendo Switch-systeem. Als je geen ruimte meer hebt, kun je alle gegevens overzetten naar een grotere microSD-kaart.