Veelgestelde vragen over regionale compatibiliteit
Hoewel Nintendo Switch-software die in regio's buiten Europa wordt verkocht wel werkt met Nintendo Switch-systemen die in Europa worden verkocht, hebben we niet alle overzeese software met systemen uit alle regio's getest en kunnen we geen volledige service en ondersteuning garanderen. Daarom raden we spelers aan software te kopen die speciaal is gemaakt voor de regio van hun Nintendo Switch-systeem.
Nee, DLC werkt alleen met games die zijn uitgebracht in dezelfde regio als de DLC.