Kan ik de app 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch' gebruiken om het ouderlijk toezicht in te stellen op twee of meer Nintendo Switch-systemen?
Je kunt maximaal drie Nintendo Switch-systemen registreren voor je account in de app 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch'.