Momenteel is er plaats voor 100 wapens in je inventaris. Als je de limiet hebt bereikt, wordt er een bericht weergegeven dat je inventaris vol is, zodra je probeert een nieuw wapen te verzamelen. Je moet dan eerst wat items verkopen om ruimte vrij te maken voor nieuw wapentuig.
Let op dat je alle wapens die je hebt verkocht (inclusief wapens die je via DLC hebt gekregen) opnieuw kunt kopen van het personage Granté in Tarrey. (Verkopen betekent niet dat je het voor altijd kwijtraakt!)