Software archiveren
Kies SYSTEEMINSTELLINGEN > GEHEUGENBEHEER > SOFTWARE in het HOME-menu.
2. Kies de softwaretitel die je wilt archiveren en vervolgens SOFTWARE ARCHIVEREN > ARCHIVEREN.
Kies een softwarepictogram in het HOME-menu.
2. Kies OPTIES onder aan het scherm of druk op de plus- of minknoppen op de Joy-Con-controllers.