Verlopen My Nintendo-downloadcodes?
Nee, My Nintendo-beloningen worden slechts beperkt aangeboden, maar downloadcodes voor items die je al hebt ingewisseld via My Nintendo, verlopen niet.
Klik hier als je hulp nodig hebt om een downloadcode te zoeken voor een My Nintendo-beloning.