Verlopen My Nintendo-punten?
Via de pagina Geldigheid in My Nintendo kun je zien of je punten hebt die binnenkort verlopen. Verlopen punten kunnen niet meer worden ingewisseld en worden in je My Nintendo-geschiedenis als 'Verlopen' aangemerkt.