Voorzorgsmaatregelen tegen beeldretentie
Hoewel iedere soort televisie last kan hebben van beeldretentie, zijn projectietelevisies en plasmatelevisies vatbaarder voor inbranding.
Projectie-hd-tv's geven het beeld weer op een soortgelijke manier als andere projectie-tv's, en zijn daarom ook vatbaar voor beeldretentie. HDTV's met een beeldbuis zouden niet vatbaarder moeten zijn voor beeldretentie dan standaard-tv's met een beeldbuis. Volg de voorzorgsmaatregelen voor beide soorten hd-tv's.
We hebben geen informatie over plasma-tv's of tv's met een lcd-scherm. Beeldretentie is een variabele van de tv, dus kijk in de handleiding van je tv of neem contact op met de fabrikant voor je een gamesysteem aansluit op je televisie.
Noch Nintendo, noch Nintendo's licentiehouders zijn aansprakelijk voor enige schade aan je tv.