Vrienden worden altijd als offline weergegeven
Je kunt online spelen met willekeurige gebruikers op de Nintendo Switch, maar je bestaande vrienden worden voortdurend als offline weergegeven hoewel ze wel verbonden zijn met het internet.
Ga via het HOME-menu naar SYSTEEMINSTELLINGEN > BERICHTEN en houd vervolgens tegelijkertijd de L- of R-stick en de plus- of minknop ingedrukt. Kies UPDATE UITVOEREN.