Wat is de radiofrequentie voor de SUB-C in Chapter 4? (StarTropics)
De originele NES-game werd geleverd met een papieren brief van Uncle Steve. Deze brief bevatte een verborgen tekst waar de radiofrequentie in stond.
Bij de digitale versie van de game staat de brief aan het eind van de e-handleiding (Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans).