Wat is een Nintendo-account familiegroep?
Houd er rekening mee dat My Nintendo-activiteiten (missies, My Nintendo-punten, etc.) niet worden gedeeld door leden van de familiegroep. My Nintendo-punten kunnen enkel worden bekeken en verzilverd door het lid dat ze heeft verdiend.