Wat is het verschil tussen het Pokémon HOME Basic Plan en Premium Plan?
Spelers met een gratis Pokémon HOME Basic Plan kunnen Pokémon HOME gebruiken om Pokémon over te zetten en ruilen met compatibele Pokémon-games. Daarnaast kunnen Pokémon-fans het Pokémon HOME Premium Plan aanschaffen voor nog betere functies.
Ga voor meer informatie naar onze veelgestelde vragen over Pokémon HOME of de Pokémon HOME-beginpagina.