Wat moet ik weten en doen voor ik Ring Fit Adventure speel?
Dit artikel bevat belangrijke informatie die je moet weten voor je Ring Fit Adventure speelt.
Ring Fit Adventure vereist verschillende hoeveelheden aan fysieke activiteit. Wees je bewust van het volgende voor je begint met spelen.