Welke LAN-adapters zijn compatibel met Nintendo Switch?
Je kunt een USB-LAN-adapter aansluiten op een Nintendo Switch Lite-systeem met behulp van een gelicentieerd accessoire.
Het Nintendo Switch-systeem is ook compatibel met de Nintendo Switch-houder met LAN-poort (model HEG-007), die is inbegrepen bij het Nintendo Switch – OLED-Model-systeem.