Zo begin je een lokale of online multiplayersessie (51 Worldwide Games)
Eén speler is de host. De host kan een lobby voor lokaal spelen starten.
Belangrijk: Als je speelt met gebruikers die 51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition hebben, moet de host een speler zijn die een volledig exemplaar van 51 Worldwide Games heeft.
Kies Lokaal vanuit het gamemenu.
2. Kies Lokale communicatie om een multiplayerspel draadloos te spelen of kies Mozaïekstijl om een spel op verschillende Nintendo Switch-schermen te spelen.
Kies Lobby maken.
3. Tot drie spelers met 51 Worldwide Games: Local Multiplayer Guest Edition of een ander exemplaar van 51 Worldwide Games kunnen in de lobby komen.
Selecteer de lobby die is geopend door de speler die in de buurt is.
4. Als alle spelers in de lobby zijn, moet de host Bevestigen kiezen. Alle spelers nemen deel aan het spel dat de host kiest.
Kies Met vrienden.
3. Tot drie spelers met hun eigen exemplaar van 51 Worldwide Games kunnen in de lobby komen.
4. Als alle spelers in de lobby zijn, moet de host Bevestigen kiezen. Alle spelers nemen deel aan het spel dat de host selecteert.
Selecteer Met wie dan ook.
4. Selecteer drie spellen die je wilt spelen. Je gaat spelen met een andere speler die een van de spellen wil spelen.