Zo begin je een nieuw spel (Animal Crossing: New Horizons)
De informatie op deze pagina helpt je met het opstarten van een nieuw spel in Animal Crossing: New Horizons.
Let op: per Nintendo Switch-systeem kan één eiland worden aangemaakt. Na de creatie van het eiland zullen extra spelers op hetzelfde systeem (maximaal 8) op hetzelfde eiland wonen.