Zo controleer je hoeveel beschikbare ruimte je nog hebt op de Nintendo Switch
Instructies voor het bekijken van de beschikbare hoeveelheid ruimte in het systeemgeheugen of op de microSD-kaart voor een Nintendo Switch-systeem.
Selecteer SYSTEEMINSTELLINGEN vanuit het HOME-menu, scroll aan de linkerkant naar beneden en selecteer GEHEUGENBEHEER.