Zo gebruik je amiibo-figuurtjes (Splatoon 3)
Scan een amiibo uit de Splatoon-serie of een Inkling-amiibo uit de Super Smash Bros.-serie om het personage in de game te laten verschijnen en vrienden met je te worden. Als je vrienden wordt met een amiibo-personage, zal het je favoriete wapens, uitrusting, lievelingsstijlen en opties onthouden.