Zo gebruik je de Nintendo 64-controller
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Nintendo 64-controller gebruikt met Nintendo Switch-systemen.
Belangrijk: Je kunt de Nintendo 64-controller synchroniseren en draadloos gebruiken met Nintendo Switch Lite-systemen.