Zo houd je de Joy-Con vast (singleplayer en multiplayer)
Instructies voor het instellen of veranderen van de positie van de Joy-Con-controllers voor singleplayer- en multiplayer-games op Nintendo Switch.
Als het systeem uit staat of in de slaapstand staat, wordt de positie van de Joy-Con automatisch teruggezet naar de positie voor beide controllers.