In deze video ontdek je hoe je toegang kunt krijgen tot de content in de DLC Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise.
Koop de DLC Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise in de Nintendo eShop.
2. Zorg ervoor dat de Animal Crossing: New Horizons-software bijgewerkt is naar de nieuwste versie.
3. Start Animal Crossing: New Horizons op en ga naar de luchthaven om werk te zoeken.