Zo kun je Port Forwarding van je router instellen voor een Nintendo Switch-systeem
Voer de volgende stappen uit om een statisch IP-adres toe te wijzen aan je Nintendo Switch-systeem.
Elk apparaat in een netwerk moet een ander, uniek IP-adres hebben. Als de verbindingstest mislukt met het IP-adres dat je hebt ingevuld, probeer dan een ander IP-adres door 30, 40 enzovoorts in te vullen op de plek van de laatste tekens.