Zo kun je bepalen of het systeem de slaapstand verlaat bij het loskoppelen van de voeding
Instructies voor het in- of uitschakelen van de optie waarbij het Nintendo Switch-systeem de slaapstand verlaat wanneer het uit de houder wordt gehaald of wanneer de voeding wordt losgekoppeld.