Zo kun je de HD-trilfunctie inschakelen/uitschakelen
Instructies voor het inschakelen/uitschakelen van de HD-trilfunctie of controller-trillingen voor de Joy-Con-controllers.
De HD-trilfunctie kan gebruikt worden met de Nintendo Switch Lite door middel van een ondersteunde draadloze controller (Joy-Con of Pro-controller).
1. Kies SYSTEEMINSTELLINGEN in het HOME-menu, scroll vervolgens door het menu aan de linkerkant en kies CONTROLLERS EN SENSOREN.
2. Kies CONTROLLER-TRILLINGEN aan de rechterkant om de HD-trilfunctie in te schakelen. Kies het nog een keer om de HD-trilfunctie uit te schakelen.