Zo kun je de Joy-Con-controllers vastmaken aan en losmaken van de Joy-Con-houder
Instructies voor hoe je de Joy-Con-controllers kunt vastmaken aan en losmaken van de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder.
Zo maak je de Joy-Con-controllers vast aan de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder.
Zorg ervoor dat het Nintendo Switch-logo en de LED’s op de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder jouw kant op wijzen. Plaats de minknop op de linker-Joy-Con in lijn met de linkerbovenhoek van de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder. Plaats daarna de plusknop op de rechter-Joy-Con in lijn met de rechterbovenhoek van de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder.
Gebruik de rail aan de zijkant van de Joy-Con-houder en schuif beide Joy-Con naar beneden tot je een klik hoort.
Zo maak je de Joy-Con-controllers los van de Joy-Con-houder of oplaadbare Joy-Con-houder.
Druk op de ontgrendelknop aan de achterkant van elke Joy-Con terwijl je de Joy-Con omhoog schuift.