Zo kun je de Joy-Con-polsbandjes vastmaken/losmaken en dragen
Instructies voor het vastmaken en losmaken van de Joy-Con-polsbandjes aan de Joy-Con-controllers en voor het dragen van de Joy-Con-polsbandjes.
Maak de Joy-Con-polsbandjes altijd vast aan de Joy-Con-controllers als je de controllers draadloos gaat gebruiken.
De Joy-Con-polsbandjes (modelnummer HAC-014) kunnen met beide Joy-Con-controllers (links of rechts) worden gebruikt.
3. Gebruik de zekering om het polsbandje aan te trekken, zodat het niet van je pols afglijdt.
Belangrijk:
Je hoeft de ontgrendelknop aan de achterkant van de Joy-Con-controller niet in te drukken om de Joy-Con-polsbandjes los te maken.