Voor een betere ervaring zijn op 22-02-2024 verbeteringen doorgevoerd met een appupdate, waardoor een nieuwer besturingssysteem werd vereist, iOS-versie (15.0 of nieuwer) en Android OS-versie (8.0 of nieuwer). Als je een ouder besturingssysteem gebruikt, overweeg dan te updaten naar een nieuwer besturingssysteem of de app op een compatibel apparaat te gebruiken.
(*2) Als de spaarstand wordt ingeschakeld op apparaten met Android 6.0 of later, kan voicechat worden onderbroken nadat het apparaat in de slaapstand is gekomen. Als je voicechat in de slaapstand wilt gebruiken, ga je naar Andere instellingen > Energiebesparende instellingen in de app en schakel je batterij-optimalisatie uit op je Android-apparaat. Ga voor meer informatie naar de officiële website van je smartapparaat.