Instructies voor het beheren van de berichtinstellingen in de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’
Als berichten zijn ingeschakeld, ontvang je pushmeldingen op je smartapparaat, waaronder een maandelijks overzicht van gespeelde software.