Zo kun je de instellingen van de slaapstand wijzigen
Als deze optie is ingeschakeld, wordt het systeem uit de slaapstand gehaald bij verwijdering uit de houder, of wanneer de Nintendo Switch-voeding wordt aangesloten/ontkoppeld.