Zo kun je de kantelbesturing inschakelen/uitschakelen (Mario Kart 8 Deluxe)
Instructies voor het inschakelen en uitschakelen van de kantelbesturing in Mario Kart 8 Deluxe.
Met de kantelbesturing kun je je racevoertuig besturen door de Joy-Con naar links of rechts te kantelen in plaats van te sturen met de richtingsstick.