Zo kun je de regio op het systeem wijzigen
2. Scroll naar beneden en selecteer SYSTEEM. Selecteer daarna REGIO in de opties aan de rechterkant.
Selecteer LICENTIEOVEREENKOMST VOOR EINDGEBRUIKERS als je deze wilt inzien.
5. Als je de overeenkomst hebt gelezen, selecteer dan AKKOORD als je ermee instemt. Door AKKOORD te selecteren, bevestig je dat je de overeenkomst hebt gelezen en dat je accepteert dat je eraan gebonden bent. Als je er niet mee akkoord gaat, moet je de regio-instelling niet op deze manier wijzigen.