Zo kun je een LAN-adapter verbinden met een Nintendo Switch-systeem
Let op: Als je een Nintendo Switch-houder met een ingebouwde LAN-poort gebruikt, heb je geen USB-LAN-adapter nodig om een internetverbinding via kabel op te zetten.
Belangrijk:
Zorg dat je de LAN-adapter hebt aangesloten op een LAN-poort, en niet op de internet/WAN-poort. In de meeste gevallen hebben routers meerdere LAN-poorten die mogelijk genummerd zijn (bij. vier poorten van 1 t/m 4).
Als je een directe verbinding maakt met een modem:
5. Verwijder eventuele apparaten die momenteel verbonden zijn met je modem, waaronder apparaten die verbonden zijn met een USB-kabel.
6. Haal je modem 30 seconden uit het stopcontact en sluit deze vervolgens weer aan op het stopcontact.
1. Plaats de Nintendo Switch Lite op de Dual USB PlayStand (of een ander gelicentieerd accessoire) en verbind de LAN-adapter met een beschikbare USB-poort op de houder.
2. Sluit het ene uiteinde van een ethernetkabel aan op de LAN-adapter, en het andere uiteinde op een netwerkpoort op je modem of router.