Zo kun je een nieuwskanaal volgen
Ga naar het HOME-menu en selecteer de afbeelding NIEUWS.
2. Rechtsboven in het scherm kies je KANALEN VINDEN. Kies vervolgens KANAAL VOLGEN naast het kanaal dat je graag wilt volgen of gebruik het zoekvenster rechts in het scherm.