Zo kun je handmatig een draadloze internetverbinding opzetten.
Wanneer je handmatig een internetverbinding maakt, hoef je alleen de SSID-instelling bij te werken. Alle andere instellingen kunnen worden bijgewerkt of in de standaardinstellingen blijven staan, afhankelijk van wat nodig is voor je netwerk.
Voer in de internetinstellingen de naam in die je aan deze netwerkverbinding wilt geven.
Selecteer AUTOMATISCH TOEWIJZEN om de IP-adresinstellingen automatisch van de router te krijgen, of selecteer HANDMATIG TOEWIJZEN en voer het juiste IP-adres, subnetmasker en gateway in.
Selecteer AUTOMATISCH TOEWIJZEN om de DNS-instellingen automatisch van de router te krijgen, of selecteer HANDMATIG TOEWIJZEN en voer de juiste primaire en secundaire DNS in.
Selecteer UIT als je niet via een proxy verbindt, of selecteer AAN en voer de juiste informatie voor de proxy-server, poort en automatische authenticatie in.
Selecteer AAN om toe te staan dat de Nintendo Switch verbinding maakt met een verborgen netwerk (netwerken die hun SSID niet uitzenden), of selecteer UIT om dit niet toe te staan.