Zo kun je het maximale koptelefoonvolume verhogen of verlagen
Instructies voor het verhogen of verlagen van het maximale volume voor hoofdtelefoons of luidsprekers die verbonden zijn met de audio-aansluiting van het Nintendo Switch-systeem.