Zo kun je het ouderlijk toezicht voor de Nintendo Switch verwijderen
Instructies voor het verwijderen van het ouderlijk toezicht op een Nintendo Switch-systeem.
Opmerking: als je de applicatie voor smartapparaten al hebt gekoppeld met je systeem, moet je de app ontkoppelen van het Nintendo Switch-systeem.
Om de instellingen van het ouderlijk toezicht volledig te verwijderen moet je de koppeling tussen de app en het Nintendo Switch-systeem ongedaan maken. Klik hier als je hulp nodig hebt bij het ontkoppelen van de app.