Zo kun je screenshots bewerken en posten op Facebook
Instructies voor hoe je screenshots kunt bewerken en posten vanaf je Nintendo Switch op Facebook en Twitter.
Om afbeeldingen op sociale netwerken te plaatsen moet er een Nintendo-account zijn gekoppeld aan je Nintendo Switch-gebruiker.