Zo kun je spelers waarmee je Splatoon 2 hebt gespeeld melden voor ongepast gedrag
Kies de speler die je wilt rapporteren en kies MELDEN.
7. Scrol omlaag, kies de incidentinformatie (reden voor de melding) en voer de details in het vak onderaan in.