Zo laad je de SEGA Mega Drive-controller op
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de SEGA Mega Drive-controller oplaadt voor gebruik met Nintendo Switch-systemen.
Sluit de Nintendo Switch-voeding (modelnummer HAC-002) aan op de USB-poort aan de bovenkant van de SEGA Mega Drive-controller en steek vervolgens de stekker in een stopcontact.