Zo laad je de Super NES-controller op
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Super Nintendo Entertainment System-controller voor gebruik met systemen in de Nintendo Switch-familie kunt opladen.
Sluit de Nintendo Switch-voeding (modelnummer HAC-002) aan op de USB-poort aan de bovenkant van de Super NES-controller en steek vervolgens de stekker in een stopcontact.