Zo maak je de Ring-Con en beenband schoon
De informatie in dit artikel geeft weer hoe je de Ring-Con en beenband kunt schoonmaken indien ze vies zijn geworden.
Als de Ring-Con-handvatten of de beenband vies zijn geworden, maak de handvatten dan los van de Ring-Con en was ze, of de beenband, met een mild reinigingsmiddel in warm water. Leg ze vervolgens op een koele, goed geventileerde plek om te drogen.