Zo pas je de tv-instellingen aan
Instructies voor het aanpassen van tv-instellingen op het Nintendo Switch-systeem, waaronder geluids- en beeldinstellingen.
Kijk in de handleiding van je tv of monitor of neem contact op met de fabrikant voor meer informatie over de ondersteunde kleurweergave-instellingen.
Belangrijk: Als het tv-geluid wordt ingesteld op Surround, verschijnt er een melding om aan te geven dat je de juiste apparatuur nodig hebt om surround sound volledig te ondersteunen.