Zo speel je draadloos lokale multiplayer in Mario Kart 8 Deluxe
Mario Kart 8 Deluxe ondersteunt draadloze multiplayer, zodat tot 8 spelers meerdere Nintendo Switch-systemen met elkaar kunnen verbinden via een draadloze lokale verbinding.
Ieder Nintendo Switch-systeem dat gebruikt wordt voor draadloze lokale multiplayer heeft een exemplaar van Mario Kart 8 Deluxe nodig (fysiek of download).
Als twee spelers op hetzelfde Nintendo Switch-systeem spelen, heeft elke speler of een Joy-Con-controller (links of rechts) of een Nintendo Switch-Pro-controller nodig.
2. Gebruik de eerste optie om de race of gevechtsstand te kiezen (bijv. 150 cc, Ballongevecht, enz.)
3. Gebruik de volgende opties om de race-instellingen te kiezen, zoals teams, voorwerpen en Aantal races.
4. Als de juiste instellingen zijn gekozen en alle spelers de kamer hebben betreden, druk je nog een keer op de A-knop om de instellingen te bevestigen.