Zo vind je je klantenservicenummer
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je een ondersteuningsnummer, dat mogelijk nodig is voor je vraag, kunt vinden op je Nintendo Switch-systeem.
Selecteer GEBRUIKERSINSTELLINGEN.
3. Scrol helemaal naar beneden naar ONDERSTEUNINGSNUMMER en selecteer die optie.
2. Scrol omlaag door de opties links op het scherm en kies GEBRUIKER. Selecteer vervolgens de gebruiker die ondersteuning nodig heeft.