Zo voer je DNS-instellingen handmatig in
Informatie over het handmatig invoeren van een primaire en secundaire DNS in de internetinstellingen voor een Nintendo Switch-systeem.
Kies SYSTEEMINSTELLINGEN in het HOME-menu van je Nintendo Switch-systeem.
2. Kies INTERNET en vervolgens INTERNETINSTELLINGEN. Het Nintendo Switch-systeem gaat automatisch op zoek naar wifi-signalen in de buurt.
Kies HANDMATIG TOEWIJZEN.
6. Kies PRIMAIRE DNS met de A-knop en houd vervolgens de B-knop ingedrukt om het DNS te wissen (tot er alleen nullen staan).
Voer 8.8.8.8 in als de primaire DNS en kies vervolgens OKÉ.
8. Kies SECUNDAIRE DNS met de A-knop en houd vervolgens de B-knop ingedrukt om het bestaande DNS te wissen.