Zo voer je de IP-adresinstellingen handmatig in
Informatie over het handmatig invoeren van een IP-adres, subnetmasker en gateway-informatie in de internetinstellingen voor een Nintendo Switch-systeem.
Elk apparaat op een netwerk vereist een ander, uniek IP-adres. - Kies SUBNETMASKER met de A-knop, en houd vervolgens de B-knop ingedrukt om het bestaande subnetmasker te wissen.