Zo zet je het systeem uit
Als je klaar bent met spelen op het Nintendo Switch-systeem, kun je ervoor kiezen om het systeem in de slaapstand te zetten. Dit vermindert het energieverbruik en je kunt je game hervatten vanaf het punt waar je bent gebleven.