De back-upcodes voor de tweestapsverificatie van je Nintendo-account bekijken
Instructies voor het bekijken van de back-upcodes van de verificatie in twee stappen, of om nieuwe codes aan te maken wanneer je al je back-upcodes gebruikt hebt.