Ja, dat is mogelijk.
Log hier in met een kinderaccount nadat hij is aangemaakt. Nadat je bent ingelogd, kun je de koppeling met de Nintendo Network ID van het kind wijzigen onder GEBRUIKERSINFORMATIE en dan GEKOPPELDE ACCOUNTS.