Hoe weet ik of een spel extra accessoires vereist?
Achterop iedere spelverpakking vermeldt Nintendo duidelijk met een speciaal pictogram of er extra accessoires vereist zijn om de game te spelen. Door op onze hoofdpagina op Spellen te klikken, zul je ook de nodige informatie vinden. Als een spel gebruikmaakt van een accessoire, wordt er op de spelpagina een speciaal pictogram weergegeven.